Standardowy czas dostawy od momentu złożenia zamówienia wynosi od 2 do 7 dni roboczych.

Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy, przygotowanie paczki oraz jej dostawę. Powiadomimy Cię mailowo, gdy paczka zostanie przygotowana i wysłana. Czas realizacji zamówienia może się wydłużyć z przyczyn leżących po stronie dostawców lub w przypadku wyjątkowo dużej ilości zamówień (np. Black Friday).

check Przy zakupach powyżej 249zł, darmowa dostawa za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Co się stanie, gdy nie odbiorę przesyłki?

Kurier Pocztex (Poczta Polska)

Podejmowana jest jedna próba doręczenia przesyłki.
Jeśli nie odbierzesz przesyłki, otrzymasz zawiadomienie w formie tradycyjnej (awizo) albo elektronicznej. Przesyłka wróci do lokalnego punktu Poczty Polskiej, gdzie przez 7 dni roboczych będzie czekała na odbiór. Po upływie tego czasu paczka zostanie zwrócona do naszego magazynu.

InPost Paczkomaty 24/7

Otrzymasz informację poprzez sms lub e-mail o możliwości odbioru przesyłki z Paczkomatu. Przesyłka będzie do odebrania przez 48 godzin pod wskazanym adresem. Jeżeli nie odbierzesz przesyłki w terminie, to wróci ona do lokalnego oddziału InPost. Przez 3 dni robocze paczka będzie czekała na odbiór. Po upływie tego czasu paczka zostanie zwrócona do naszego magazynu.

Kurier DPD

Podejmowane są dwie próby doręczenia przesyłki.
Jeśli nie odbierzesz przesyłki za pierwszym razem, kurier będzie próbował ją dostarczyć następnego dnia. Jeżeli ponownie nie odbierzesz przesyłki, to wróci ona do lokalnego oddziału DPD. Przez 3 dni robocze paczka będzie czekała na odbiór. Po upływie tego czasu paczka zostanie zwrócona do naszego magazynu.

Kurier UPS

Podejmowana jest jedna próba doręczenia przesyłki. Jeśli nie odbierzesz paczki za pierwszym razem, kurier zostawi ją w najbliższym punkcie odbioru UPS Access Point, gdzie będzie czekała przez 10 dni na odbiór. Po upływie tego czasu przesyłka zostanie zwrócona do naszego magazynu. Jeśli nie chcesz odebrać paczki z punktu Access point, możesz skontaktować się z Infolinią naszego sklepu, a my poprosimy UPS o ponowienie próby doręczenia na wskazany w zamówieniu adres.